تعداد بازديد كننده گان در اين لحظه


افزايش محبوبيت بازار پارس

رتبه سايت

خوش آمدید

نام کاربری:

کلمه عبور:




[ثبت نام]
[ ]


منوي اصلي 

آگهی های طبقه بندی شده

راهنماي درج آگهي
برگشت به صفحه قبلي
راهنماي درج آگهي

راهنماي درج آگهي در بازار پارس

راهنماي درج آگهي
براي اينکه آگهي‌هاي شما در سايت مورد توجه بازديدکنندگان قرار گيرد و از اين طريق بتوانيد مشتريان و مخاطبين واقعي خود را پيدا کنيد، تجربه‌هاي درج آگهي در سايت بازار پارس به صورت خلاصه و قابل استفاده گردآوري شده است. اميدواريم براي شما راهنماي خوبي باشد.

عنوان (TITLE) آگهي را مناسب متن آن انتخاب کنيد
عناوين زير هيچ کمکي به خواننده نخواهد کرد و احتمالا روي آگهي شما کليک نمي‌شود
"عناوين نامناسب"
- بهترين فرصت | فرصت طلايي | استفاده کنيد
- جالب توجه | بسيار زيبا | قابل توجه
- فروش | فروش فوري | خريد | خريدار
- زير قيمت | قيمت مناسب | ارزان قيمت
- انجام پروژه | انجام کار
- استخدام | کاريابي | آماده به کار
- بازاريابي | نمايندگي |
همانطور که مشاهده مي‌کنيد، عناوين بالا بسيار کلي بوده و آگهي مي‌تواند شامل همه چيز باشد، بنابراين خواننده وقت خود را صرف کليک کردن روي عنواني که نمي داند متن آن چيست، نخواهد کرد.
"عناوين مناسب"
- فروش آپارتمان 68 متري در پاسداران
- خريدار رنوي قسطي با 1 ميليون پيش
- استخدام مترجم زبان انگليسي با 3 سال سابقه
- مشاوره پروژه برق صنعتي
- خريد ضايعات آهني 100 تن به بالا
- ليسانس فيزيک با 3 سال سابقه، جوياي کار
اين عناونين يا عناوين مشابه به آن، اطلاعات نسبتا کاملي در اختيار بيننده قرار مي‌دهد و مخاطب براي کسب اطلاعات دقيقتر روي آن کليک مي‌کند. بنابراين توصيه اصلي اينست که از عناوين شعارگونه و يا نامشخص خودداري فرماييد.

توجه:
- عنوان (TITLE) آگهي، براي ايندکس کردن آگهي شما در موتورهاي جستجو بسيار مهم است. سعي کنيد مهم ترين و با معناترين کلمات را نسبت به موضوع آگهي خود، براي عنوان آگهي انتخاب کنيد.
- درج شماره تلفن در / عنوان آگهي /، مجاز نيست. به هنگام درج آگهي، شماره تلفن را در جاي مخصوص خود وارد کنيد.
- ذکر متراژ و منطقه در عنوان آگهي‌هاي مرتبط با املاک، درج نام و مدل اتومبيل در عنوان آگهي‌هاي مرتبط با اتومبيل، بسيار موثر است.


دقت در انتخاب گروه مرتبط
بورس کالا و خدمات زماني ايجاد مي‌شود که يک دسته از کالا و يا خدمات مشخص در يک جاي مشخص براي مشتري قابل دستيابي باشد. اين محل مي‌تواند فيزيکي باشد مثل بورس قطعات کامپيوتر بازار X و يا مجازي باشد مثل گروه‌هاي معرفي شده در سايت بازار پارس.
بنابراين شما با درج آگهي خود در گروه کاملا مرتبط با آگهي، شانس بهتري براي ديده شدن داريد. اگر کسي قصد خريد آپارتمان داشته باشد، مطمئنا به گروه خدمات ساختماني مراجعه نخواهد کرد. تقريبا همه خريداران بالقوه آپارتمان، آگهي‌هاي قسمت املاک-> آپارتمان را انتخاب خواهند کرد.

آگهي ويژه
با توجه به اينکه درج آگهي در بازار پارس رايگان مي باشد، اکثر بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي‌هاي ويژه مي کنند.
درج آگهي ويژه به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.
علاوه بر اين موضوع، آگهي‌هاي ويژه همانطور که در بخش مربوطه توضيح داده شده است، در صفحه اول سايت، گروه اصلي و زيرگروه مربوطه به مدت يک ماه نمايش داده مي‌شود و شانس ديده شدن آن بسيار بالاتر خواهد بود.


متن و مشخصات آگهي را قبل از ثبت در سايت، يک بار آن را با صداي بلند براي خود و اطرافيانتان بخوانيد. توجه کنيد که شما به عنوان بازديد کننده، و مشتري آيا همه اطلاعات مفيد را بصورت خلاصه و دقيق دريافت کرده‌ايد؟
سئوالات زير را از خود بپرسيد و پس از آنکه پاسخ را راضي کننده يافتيد، آگهي خود را درج کنيد.
- آيا خواندن آگهي روان و ساده است؟
از جملات طولاني و نامفهوم پرهيز کنيد.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتيب مشخص ارائه کنيد.
از ارائه جملات کليشه‌اي خودداري کرده و ارزشي که مشتري از ارتباط و استفاده از خدمات شما ميبرد را ذکر کنيد. به بيان ديگر عناصر اصلي که موجب تفاوت عرضه خدمات و يا کالاي شما با ديگران مي‌شود و براي مشتري ارزش دارد را به صورت واقعي و خلاصه بيان کنيد.
- آيا به کليه سئوالات اساسي و اوليه پاسخ داده شده است؟
به عنوان مثال براي درج آگهي فروش آپارتمان، متراژ- قيمت – طبقه – تعداد اتاق خواب – موقعيت فيزيکي ( خيابان و محله ) – سن ساختمان – امکانات اوليه تلفن گاز شوفاژ و پارکينگ بسيار مهم است.
با ارائه اطلاعات اوليه، خواننده به سرعت تصميم خود را مي‌گيرد و شما در وقت خود براي پاسخگويي به مراجعين صرفه جويي زيادي خواهيد کرد.
- آيا شيوه تماس با شما مشخص مي باشد؟
درج شماره تلفن و آدرس در سايت ضرروي نيست. ولي شخص بايد بداند با چه کسي و از چه طريقي ارتباط برقرار مي‌کند. به هنگام ثبت نام درسايت نام دقيق و ايميل خود را وارد مي‌کنيد که به صورت پيش فرض زير کليه آگهي‌ها قرار مي‌گيرد.
چنانچه لازم است از طريقي غير از ايميل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهي ذکر کنيد.
انتخاب دقيق تک تک کلمه هاي آگهي، براي جلب توجه بازديد کنندگان بسيار حساس است. توجه کنيد که بازديدکنندگان شما بسيار باهوش هستند و قبل از آنکه به عناوين شعار گونه و تبليغاتي توجه کنند، به اطلاعات مشخصي که ارائه شده است توجه خواهند کرد.
با توجه به حجم بالاي آگهي در اين سايت، بازديدکنندگان فرصت مقايسه و انتخاب زيادي دارند. بنابراين هرگز از متن و عکس آگهي‌هاي ديگر کپي برداري نکنيد. ارائه اطلاعات خلاصه و دقيق موجب جلب توجه مشتري خواهد شد. آگهي در اينترنت تفاوت عمده‌اي با تبليغات تلوزيوني، راديويي و روزنامه‌اي دارد. در اين جا بازديدکنندگان فرصت بيشتري براي بررسي دارند و مهمتر از هرچيزي براي آنها اطلاعات دقيق و خلاصه مي باشد.


درج عکس

- يک تصوير بهتر از صدها نوشته منظور شما را مي‌رساند
- تصاوير را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهي انتخاب کنيد
- از يک تصوير نمي‌توانيد براي 2 آگهي استفاده کنيد
- درج تصاوير عمومي مانند پرچم، منظره، پرتره، عکسهاي غير مرتبط و يا عکس چهره اشخاص مورد پذيرش قرار نمي‌گيرند.
- براي فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبيل، کامپيوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس ديجيتال تهيه کنيد. ارسال عکسهايي که منحصرا براي يک آگهي تهيه شده است، تاثير بسيار بيشتري از عکسهاي آماده دارد. بطور مثال شخصي براي آگهي دارالترجمه خود، عکسي از تابلو و در ورودي تهيه کرده بود که باعث جلب توجه بازديدکنندگان شده بود.
قوانين و مقررات درج آگهي    
درج آگهي در سايت بازار پارس رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد
با توجه به تعداد زياد آگهي در بازار پارس، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد
شماره تلفن دفتر وب سايت بازار پارس: 2260443(641)98+ تماس در ساعات اداري شنبه الي پنج شنبه